טראמפ מאשים את קלינטון בהוצאתו להורג של המדען האיראני

    כחמישים מומחי ביטחון הנמנים על המפלגה הרפובליקנית התנערו ממועמד מפלגתם טראמפ ובהצהרה שפרסמו נאמר כי טראמפ יהיה "הפזיז בהיסטוריה"
    שלמה ריזל 2 Comment on טראמפ מאשים את קלינטון בהוצאתו להורג של המדען האיראני

    המועמד הרפובליקני טראמפ, מאשים את יריבתו הדמוקרטית קלינטון, בהוצאתו להורג באיראן של מדען הגרעין שהראם אמירי שנחשד בשיתוף פעולה עם המערב • "רבים אומרים שהאיראנים הרגו את המדען שסייע לארה"ב בגלל דליפת המיילים הסודיים של קלינטון"

    טראמפ צילום: פייסבוק
    כחמישים מומחי ביטחון הנמנים על המפלגה הרפובליקנית התנערו ממועמד מפלגתם טראמפ ובהצהרה שפרסמו נאמר כי טראמפ יהיה "הפזיז בהיסטוריה"
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, מאשים את יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון, בהוצאתו להורג באיראן של מדען הגרעין שהראם אמירי שנחשד בשיתוף פעולה עם המערב, טראמפ פרסם הודעה בה נאמר כי "רבים אומרים שהאיראנים הרגו את המדען שסייע לארה"ב בגלל דליפת המיילים הסודיים של קלינטון".

    בתגובה, דובר הקמפיין של קלינטון תקף את טראמפ ואמר כי "כאשר טראמפ משתמש בביטוי 'רבים אומרים', הכוונה שהוא המציא את הדברים", אמר הדובר.

    וברקע: הסנאטורית הרפובליקנית סוזן קולינס המייצגת את מדינת מיין הודיעה כי היא אינה תומכת במועמד המפלגה טראמפ, לטענתה טראמפ אינו משקף את ערכי המפלגה, דבריה נכתבו במאמר שפרסם ה'וושינגטון פוסט'.

    יצוין, כי כחמישים מומחי ביטחון הנמנים על המפלגה הרפובליקנית התנערו ממועמד מפלגתם טראמפ ובהצהרה שפרסמו נאמר כי טראמפ יהיה "הפזיז בהיסטוריה", לטענתם הוא מחליש את הסמכות המוסרית של ארצות הברית ואינו כשיר להיות המפקד העליון של הצבא.

    עוד בנושא: מנהלי הקמפיין של קלינטון, אישרו את השתתפותה בשלושה עימותים מתוקשרים שייערכו בין השנים, מנגד, טראמפ סבור כי תאריכי העימות שנקבעו לא יביאו אחוזי צפייה גבוהים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אוחחח… הוא מתוק הבנאדם הזה.
      מטורף כמו שצריך!

    2. 1

      ביננו הלואי ויהיה הנשיא